راهکار جالب ژاپنی ها برای آرامش مسافران هواپیما
انتخاب/ خطوط هوايي ژاپن اعلام کرده که از اين پس مسافران مي توانند براي انتخاب صندلي هاي هواپيما جايگاهي را انتخاب کنند که تا حد امکان از کودکان و نوزادان دور باشد. هدف از اين کار آرامش مسافران در هنگام گريه احتمالي کودکان است. يکي از بزرگ ترين نگراني هاي افراد درباره سفرهاي طولاني مدت اين است که همسفرانشان از چه قشري هستند يا تا چه حد سر و صدا و شلوغي ايجاد مي کنند. اکنون به مسافران خطوط هوايي ژاپن فرصتي داده مي شود تا صندلي هايي را که از نوزادان تا کودکان دو ساله رزرو شده است شناسايي کنند. خطوط هوايي ژاپن با اين روش تضمين مي کند که مسافران حساس تا حد امکان از کودکان دور شوند. هشدار خطوط هوايي ژاپن در مورد کودکان بين 8 روز تا دو ساله اعمال مي شود. کابوس بودن در يک پرواز طولاني با يک کودک که دائماً گريه مي کند، موضوع فراتر از سطح تحمل بسياري از افراد است. شرکت هواپيمايي ژاپن ايرلاينز راه حل رزرو آنلاين را براي اين گروه از افراد فعال کرده است تا درگير مشکل مذکور نشوند. اگر مسافران با کودکان بين هشت روز تا دو سال همزمان در يک پرواز باشند، يک آيکون کودک در برنامه هواپيما ظاهر مي شود که به مسافراني که صندلي هاي خود را انتخاب نکرده اند اين امکان را مي دهد که دورتر بنشينند. با اين حال ، شرکت هواپيمايي مايل به تاکيد بر اين نکته است که ويژگي جديد تضمين نمي کند که مسافران کلا صداي بي تابي نوزادان را نشنوند. همچنين گفته مي شود اگر مسافران پروازهاي خود را از طريق شخص ثالث رزرو کنند يا بخشي از يک گروه تور باشند يا در صورت تغيير پرواز خود رد آخرين لحظات، اين نماد ظاهر نمي شود.