برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زوجی آمریکایی اتوبوس مدرسه را به خانه‌ ای متحرک تبدیل کردند!

منبع
لست سکند
بروزرسانی
زوجی آمریکایی اتوبوس مدرسه را به خانه‌ ای متحرک تبدیل کردند!


لست سکند/ زندگي در جاده براي بسياري از ما وسوسه‌انگيز به نظر مي‌رسد و براي برخي افراد، اين سبک زندگي تا زماني خيلي عالي است که آن را تجربه نکرده باشند. تايلر هجورتينگ و لکسي اوبراين زوجي هستند که کاليفرنيا جايي که مجبور به پرداخت اجاره بالايي بودند را ترک کردند و زندگي جديدي را در يک اتوبوس مدرسه‌ي تبديل ‌شده به خانه متحرک، که همچنين با نام اِسکولي (skoolie) شناخته مي‌شود، را شروع کردند.

هجورتينگ و اوبراين اِسکولي خود را وان وايلد رايد (One Wild Ride) مي‌نامند و وسيله نقليه بازسازي‌شده آن‌ها مانند هر خانه کوچکي دنج است. کف‌پوش‌هاي چوبي و پنل‌هاي روي ديوارها و سقف‌ها، زيبايي ظاهري فوق‌العاده‌اي را ايجاد مي‌کند. ترکيب کابينت‌هاي سفيد و نارنجي و حضور گياهان بسيار، باور اين‌که اين وسيله نقليه روزگاري مردم زيادي را روزانه جابه‌جا مي‌کرده را دشوار مي‌کند.

ساخت وان وايلد رايد نزديک به دو سال زمان برد. هنگامي‌که اين زوج تصميم گرفتند که مي‌خواهند شيوه زندگي متحرک (حداقل براي مدتي کمي) را اتخاذ کنند، آن‌ها يک سال را صرف تحقيق و جستجوي اتوبوسي کردند که مناسب باشد. پس از خريد اتوبوس در سايت نيازمندي‌هاي آمريکا شروع به کار کردند. آن‌ها مي‌گويند: «ما در عرض هشت ماه اتوبوس خود را بازسازي کرديم و کار خود را بعد از کار و در اواخر هفته انجام مي‌داديم.» آن‌ها هنگام طراحي اِسکولي يک سري ملزومات نيز به طراحي داخلي آن اضافه کردند. او گفت: «بعضي از ضرورياتي که ما مطمئن بوديم که بايد در اِسکولي خود داشته باشيم وسايلي مانند يخچال، تخت دو نفره، و يک ميز ناهارخوري در سايز آپارتماني بودند.»

آن‌ها از زمان شروع ماجراجويي بزرگ خود، بلافاصله محل استقرار خود را مشخص کردند. آن‌ها زميني را در تگزاس خريداري کرده و اتوبوس خود را در آن پارک کردند و شروع به ساختن مجموعه‌اي از کابين‌هاي کوچک نمودند و نام آنجا را مجموعه برکه (The Pond Collective) گذاشتند. آن‌ها پروژه‌هاي ديگري در دست داشتند که شامل آيس پلنت ونيو ( Ice Plant Venue) بود، که اين ساختماني است در مرکز شهر لاگرانج (La Grange) که براي برگزاري مراسم و رويدادها مي‌باشد.

به ساخت اِسکولي شخصي خود علاقه داريد؟ هجورتينگ و اوبراين توصيه‌هايي براي شما دارند. آن‌ها ميگويند: «اگر ما بخواهيم به کسي که مي‌خواهد يک اتوبوس مدرسه را به خانه تبديل کند، مشاوره دهيم، به او ميگوييم پول خوبي را صرف يک سيستم خورشيدي خوب و تأمين برق کنند.» و از اينکه خانه‌اي کوچک است نترسيد. نکته ديگر اينکه ما تنها بعد از چند ماه کوتاه در جاده متوجه شديم که مي‌توانستيم با يک اتوبوس حتي کوچکتراز اين نيز راه برويم!"

در ادامه تصاوير ديگري از اين خانه‌ي هميشه در سفر را باهم تماشا مي‌کنيم. آيا شما هم جسارت گرفتن چنين تصميمي را داريد؟

فضاي داخلي اين خانه متحرک شامل چوب‌هايي بارنگ روشن و گياهان زيادي بود.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره