برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عکس های سلفی میمون پس از دزدیدن گوشی!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ دنياي حيوانات، يکي از جالب‌ترين و در عين حال شگفت انگيزترين جاذبه‌هاي پيرامون ما انسان‌ها به شمار مي‌رود که اگر با دقت به دنياي حيوانات بنگريم چيزهاي زيادي مي توانيم از آن بياموزيم. مثلا با وجود آنکه در جهان امروز توجه و کمک انسان به همنوع خود کمرنگ شده گاهي در دنياي حيوانات شاهد صحنه هاي کمک دو حيوان متفاوت به  يکديگر ما را در حيرت فرو مي برد يا هر يک از جانوران در هنگام مواجهه با خطر به روشي خاص از خود محافظت مي‌کنند.  
اما به تازگي عکس‌هاي سلفي‌اي که يک ميمون پس از ربودن تلفن همراه شهروند مالزيايي از خود تهيه کرده به سوژه رسانه‌ها تبديل شده است. ماجرا از آنجا آغاز شد که «زاکريدز رُدزي»، پسر نوجوان مالزيايي صبح روز شنبه متوجه مفقود شدن تلفن همراهش در خانه شان شد. اين در حالي بود که او جمعه شب و آخرين بار پس از استفاده از آن، پيش از خوابيدن تلفنش را کنار بالش خود گذاشته بود.
اين نوجوان پس از جستجو‌هاي زياد سرانجام تلفنش را در حياط پشتي خانه شان در حالي که خيس و گل آلود بود پيدا کرد. زاکريدز ۲۰ ساله پس از بازکردن تلفن همراهش متوجه شد که يک ميمون اقدام به ربودن تلفن همراهش کرده است. او عکس سلفي زيادي را که اين ميمون تلاش کرده بود با تلفن همراه ثبت کند در موبايل خود پيدا کرد. در ادامه مي‌توانيد در يک ويدئوي کوتاه مجموعه تصاويري را که اين ميمون تهيه کرده مشاهده کنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره