برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای دلهره آور تسخیر یک پاسگاه نظامی توسط اجنه در کیش!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ماجرای دلهره آور تسخیر یک پاسگاه نظامی توسط اجنه در کیش!

باشگاه خبرنگاران/ در جزيره کيش در نزديکي کشتي يوناني، قلعه‌اي کوچک و مخروبه قرار گرفته که شايد کمتر کسي به آن توجه کرده باشد، زيرا همه در عجله براي رسيدن به کشتي يوناني هستند. اين قلعه به «قلعه جني» در ميان ساکنين منطقه شهرت دارد و اگر شب هنگام بخواهيد به ديدن اين قلعه برويد، هيچ‌کس به شما کمک نخواهد کرد، زيرا اهالي منطقه، بر اين باور هستند که جن‌ها در اين قلعه زندگي مي‌کنند.
 
در ساعاتي که خورشيد از جزيره دور مي‌شود و تاريکي حکم فرما مي‌شود، اين قلعه به محيطي وهم‌انگيز تبديل مي‌شود. صدا‌هاي چاه آبي نزديک به قلعه و وزش باد، بر ترسناکي اين محيط افزوده است.

اين ساختمان نه چندان بزرگ در اصل پاسگاه هنگ مرزي بوده و سربازان و درجه داران ژاندارمري در اين قلعه حضور داشتند. اما اواسط دهه ۴۰ بود که اين قلعه با توجه به گزارشات مکرر مشاهده جن، تخليه شد و تا امروز هم به همين صورت رها شده است.

داستان هاي ترسناک بسياري از محلي ها نقل ميشود که اين قلعه در محاصره جن ها ميباشد و نبايد به آن وارد شد

پرسنل پاسگاه اعتقاد داشتند که قلعه در تصرف اجنه است. مخصوصا شب ها که صداي خش خش و همهمه از داخل و اطراف قلعه شنيده مي شد. يکي از وقايع نقل شده مربوط به چهار سربازي است که بايد شب را در پاسگاه مي گذراندند و تا صبح، به نوبت سر پست رفته و کشيک مي دادند. مشخص نيست در آن شب خاص چه بر سر چهار سرباز حاضر در پاسگاه آمد که صبح روز بعد که کارکنان وارد پاسگاه مي شوند با صحنه اي مواجه مي شوند که هرگز انتظارش را نداشتند، هر چهار سرباز روي زمين افتاده بودند، بدنشان کاملاً سرد و صورت‌هايشان کاملاً وحشت‌زده و سياه شده بود. از آن لحظه به بعد ديگر کارکنان پاسگاه حاضر نبودند لحظه اي در آنجا بمانند.


 
اما تخليه پاسگاه نظامي با گزارشاتي از اين دست کار ساده اي نبود و افسران مافوق به راحتي زير بار تخليه و جابجايي پاسگاه نمي رفتند و ترس اهالي پاسگاه ژاندارمري براي آن‌ها بي‌معني بود. رؤساي وقت ژاندارمري پس از مدتها مقاومت، وقتي ديدند ترس و وحشت کارکنان پاسگاه تمامي نداشته و روز به روز هم به آن افزوده مي شود بالاخره به بهانه قديمي شدن قلعه با جابجايي و نقل و انتقال پاسگاه موافقت مي کنند.

 از آن سالها تا به امروز داستان هاي زيادي از خاطرات قلعه جني نقل شده که معلوم نيست کدامش راست و کدامش زائيده افسانه و تخيل است. تعدادي از کساني که به قلعه جني مراجعه کرده‌اند مخصوصاً در نيمه‌هاي شب، تجربه‌هايي از حضور خود در آنجا تعريف مي‌کنند که با عقل جور در نمي‌آيد. مثلاً اينکه اشخاصي را در آنجا ديده‌اند، يا اينکه عنوان مي کنند جو قلعه بسيار سنگين بوده و موجوداتي از حضور آن‌ها در قلعه اصلاً خوشحال نبوده اند. مطالب متناقض عنوان شده در خصوص قلعه جني کيش آنقدر زياد و تکراري است که ديگر خيلي‌ها آن را کاملاً باور کرده و هر چقدر هم ادله منطقي برايشان آورده شود‌ باز هم فايده‌اي نداشته و از باورشان چيزي کم نمي شود.


داستان هاي مرتبط با قلعه جني و پاسگاه ژاندارمري کيش باعث شده افراد ماجراجو و علاقمند به گردشگري وحشت که دوستدار ترشح آدرنالين بالا براي بدنشان هستند بتوانند در کنار لذت بردن از تفريحات کيش سري هم به جاذبه گردشگري وحشت کيش بزنند. قلعه جني کيش قلعه اي کوچک و مخروبه بوده که در جاده جهان و در مسير رفتن به کشتي يوناني قرار دارد. نکته قابل توجه اينکه اگر تصميم گرفتيد شبانه سري به قلعه وحشت بزنيد و هيچ کس در اين مسير شما را همراهي نکرد، تعجب نکنيد چون بوميان منطقه، بر اين باورند که جن‌ها هنوز هم در اين قلعه زندگي مي‌کنند!


انتشار اين خبر دليل بر تاييد محتواي آن نبوده و صرفا  براي  اطلاع کاربران از فضاي رسانه‌اي  بازنشر شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره