برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیرینی زیبا و خوشمزه چگونه درست شد؟

منبع
جام جم
بروزرسانی
شیرینی زیبا و خوشمزه چگونه درست شد؟

جام جم/ يادداشت طنز از اميد مهدي نژاد را در ادامه مي خوانيد:

مرد تنبل و بي عاري که اوقات کار خود را به دورکاري و گشت وگذار در کانال هاي خبري و پيج هاي پرطرفدار مي گذراند، روزي پس از ديدن تعدادي از پيج هاي پرطرفدار رو به همسرش کرد و گفت: من واقعا نمي فهمم. همه خانم ها در پيج هاي در خانه بمانيم و با هم در قرنطينه و زنان موفق و خانم هاي قري و... مشغول درست کردن شيريني هاي زيبا و خوشمزه براي همسر و خانواده و دوستان خود هستند، اما تو يک دانه از اينها را براي من درست نمي کني که دلم خوش باشد و با هم قرنطينه را شيرين کام به سرانجام برسانيم.

همسر مرد گفت: وقتي چيزي در خانه نداريم، چطور شيريني خوشمزه درست کنم؟ مرد گفت: به جاي اين که بهانه بياوري هرچيز که مي خواهي بگو تا خودم تهيه کنم. زن گفت: تخم مرغ.

مرد گفت: مرغداري ها جوجه هاي يکروزه را معدوم کرده اند و تخم مرغ گران شده است. فعلا يک شيريني بدون تخم مرغ درست کن.

 زن گفت: کره. مرد گفت: کره يک کالاي استراتژيک است که از خارج وارد مي شود و براي تقويت ارز داخلي بهتر است فعلا نخوريم.

 زن گفت: وانيل. مرد گفت: وانيل هاي موجود در بازار فقط اسانس است و وانيل واقعي نيست. زن گفت: شکر. مرد گفت: شکر هم نداريم؟ زن گفت: نه.

مرد گفت: بدون شکر درست کن. زن گفت: پودر کاکائو. مرد گفت: ضرر دارد. زن گفت: باشد. وي سپس با آرد خالي يک شيريني درست کرد و جلوي مرد گذاشت. مرد يک تکه از شيريني آرد خالي را خورد و گفت: من واقعا نمي فهمم، اين زنان و مردان موفق و قري چطور اين شيريني ها را خالي خالي مي خورند.

وي سپس از همسرش درخواست پنير و سبزي کرد و نان و پنير و سبزي مفصلي خورد و به ادامه گشت وگذار در پيج هاي پرطرفدار مشغول شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره