برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دختری به خاطر تقلب پدرش در بازی منچ، او را به دادگاه کشاند!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دختری به خاطر تقلب پدرش در بازی منچ، او را به دادگاه کشاند!

باشگاه خبرنگاران/ بازي منچ و مار و پله Ludo king يکي از بهترين بازي‌هاي آنلاين رايگان است که امروزه با شيوع بيماري کرونا و درخانه ماندن افراد، بيش از پيش مورد استقبال قرار گرفته است. Ludo king توسط شرکت بازي سازي هندي به نام Gametion در فوريه سال ۲۰۱۶ انتشار يافت. اين بازي براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل نصب و دانلود است. منطق و قوانين اين بازي مثل بازي منچ سنتي است که اکثرا بازي کرده‌ايم، تنها چند تفاوت در خانه‌هاي امن دارد.

حال چقدر مي‌تواند جدال بر سر Ludo جدي شود؟ زن ۲۴ ساله‌اي از پدرش براي تقلب در بازي Ludo، شکايتش را به دادگاه خانواده‌اي در بوپال (شهري از کشور هند) ارائه کرد که اين اوضاع روند جدي و در عين حال خنده دار به خود گرفت. اين زن احترام خود را نسبت به پدرش از دست داده و از او متنفر شده است. او حتي مي‌خواست همه روابطش را با پدرش قطع کند و نمي‌خواست او را "پدر" صدا کند.

دليل اين کار اين است که او آنقدر به پدرش اعتماد داشت که انتظار نداشت در بازي "تقلب" کند. اوضاع براي زن به گونه‌اي وخيم‌تر شد که مجبور شد پس از حادثه چهار جلسه به مشاور مراجعه کند. اين زن در جلسات مشاوره گفته بود که نمي‌تواند باور کند پدرش که اين‌ همه به او اعتماد داشته است، بتواند اين کار را با او انجام دهد. ساريتا گفت که او باور کرده که پس از اين حادثه هيچ رابطه‌اي بين او و پدرش وجود ندارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره