برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

4 گوشه دنیا/ شوک زن چینی پس از دیدن عکس اسکن مغز خود!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
4 گوشه دنیا/ شوک زن چینی پس از دیدن عکس اسکن مغز خود!

باشگاه خبرنگاران/ عکس سي تي اسکني که پزشکان از سر يک زن جوان چيني تهيه کردند بهت و حيرت او را رقم زد. اين زن ۲۹ ساله اهل «ژِنگژئو» در عکس اسکن مغز خود دو سوزن فلزي را مشاهده کرد که وارد فضاي مغز او شده بود.
 
اين زن که هويتش «ژئو» اعلام شده پس از وقوع تصادف براي اطمينان از وارد نشدن آسيب به مغزش اقدام به انجام سي تي اسکن کرده بود. در حالي که اين زن پس از تصادف با خوش شانسي دچار هيچ آسيبي نشده بود، متوجه شد دو سوزن فلزي به طول حدود ۵ سانتي متر و قطر ۴.۹ ميلي متر وارد مغزش شده است.

جالب اينکه اين دو سوزن هيچ ارتباطي با تصادف اخير اين زن نداشتند و هيچ زخم يا جراحتي در جمجمه و فرق سر او ايجاد نشده بود. همچنين اين زن طي ۲۹ سال زندگي خود هيچ دردي را در ناحيه سر خود احساس نکرده بود.

بنا به باور پزشکان چيني احتمالا اين دو سوزن عمدا يا تصادفي زماني که «ژئو» سن بسيار کمي داشت وارد سر او شده بود، چون بنا به گفته پزشکان امکان سوراخ شدن جمجمه کاملا رشد يافته با توجه به قطر اين سوزن‌ها وجود نداشت. به علاوه اينکه اين زن هيچ دردي را در ناحيه سر خود احساس نکرده بود.

بنا به گزارش رسانه‌هاي محلي چين، او در حالي پليس را در جريان اين اتفاق قرار داده که مي‌گويد احتمالا از منشأ اين سوزن‌ها در سر خود مطلع باشد. او تا کامل نشدن تحقيقات پليس قصد ندارد چيزي را در اين باره فاش کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره