برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عکس یادگاری ملکه انگلستان و همسرش به بهانه ۷۳ سال زندگی مشترک

منبع
روزياتو
بروزرسانی
عکس یادگاری ملکه انگلستان و همسرش به بهانه ۷۳ سال زندگی مشترک

روزياتو/ ملکه اليزابت (ملکه بريتانيا) و پرنس فيليپ در ۲۰ نوامبر سال ۱۹۴۷ ميلادي در وست مينستر ابي با يکديگر ازدواج کردند. حالا ۷۳ سال از آن زمان مي گذرد و اين زوج با اشتراک گذاري تصويري تازه سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته اند. روز پنجشنبه هفته گذشته کاخ باکينگهام با انتشار تصويري از ملکه و دوک ادينبورگ سالگرد ازدواج ملکه بريتانيا را گراميداشت.

در اين تصوير ملکه بريتانيا و همسرش مشغول تماشاي کارت تبريکي بودند که نوه هايشان (جرج، شارلوت و لوئيس) به همين مناسبت برايشان ساخته بودند. در قاب اين عکس کارت هاي تبريک ديگري هم از سوي نزديکان خاندان سلطنتي بريتانيا ديده مي شود.


در تصاوير منتشر شده توسط کاخ باکينگهام ملکه انگلستان پيراهن کرپي با رنگ آبي روشن و از برند استوارت پروين بر تن دارد. ملکه انگلستان همچنين همان گل سينه (طرح گل داوودي) اي را به لباسش متصل کرده بود که قبلا در ماه عسل و عکس هاي سالگرد ازدواجش در سال ۲۰۰۷ استفاده کرده بود.


اين زوج سلطنتي همچنين با رفتن به همان کاخي که مراسم ازدواجشان را در آن برگزار کرده بودند ۷۳ امين سالگرد عروسي شان را جشن گرفتند. ملکه بريتانيا و پرنس فيليپ نخستين بار در جريان يک مراسم عروسي و زماني که کودک بودند با يکديگر ديدار کردند و بعدها دست تقدير دوباره فيليپ ۱۸ ساله و ملکه ۱۳ ساله را با هم روبرو کرد. اين زوج زماني که اليزابت ۲۱ و فيليپ ۲۶ ساله بود نامزدي شان را اعلام کردند و در طول دوره زندگي شان صاحب چهار فرزند ۸ نوه و ۸ نتيجه شدند.


ملکه بريتانيا و همسرش کمتر در مورد زندگي خصوصي و ازدواج شان صحبت مي کنند با اين حال فيليپ همسر او در سال ۱۹۹۷ ميلادي و همزمان با ۵۰امين سالگرد ازدواجش با ملکه از اهميت صبر و بردباري به عنوان فاکتور مهم در پايداري يک رابطه گفت.

او در آن مراسم صحبت هايش را اينطور ادامه داد:

بعد از ۵۰ سال تجربه متوجه شدم که آدم همواره با وسوسه نصيحت کردن روبروست. مشکل اينجاست که هيچ ازدواجي مانند ديگري نيست. با اين حال فکر مي کنم اصلي ترين درسي که ياد گرفته ام صبر و بردباري است؛ عاملي کليدي در يک ازدواج شاد.

شايد وقتي همه چيز خوب پيش مي رود اين نکته اهميتي نداشته باشد اما وقتي شرايط دشوار مي شود خيلي به کار مي آيد. از من اين را به ياد داشته باشيد که ملکه صبر زيادي دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره