برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

امیلی، دختری که جنایتکار شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
امیلی، دختری که جنایتکار شد

آخرین خبر/ آیا تمام کسانی که به تبهکاری روی می‌‌آورند از ابتدا تصمیم به انجام رفتارهای نابه‌‌هنجار و غلط داشتند؟ سهم زمینه‌‌های اجتماعی در گرایش به خلاف چیست؟ فیلم «امیلی جنایتکار» به این موضوع می‌‌پردازد.

داستان درباره دختری به‌‌نام امیلی با بازی اوبری پلازا است که در گذشته مرتکب خشونت شده، حالا به خاطر سابقه کیفری نمی‌‌تواند شغل خوبی پیدا کند و از طرفی درگیر بدهی‌‌های زیادی است. او که به هنر علاقه دارد و در دانشگاه هم رشته نقاشی خوانده، به‌‌خاطر یک اشتباه توسط جامعه پذیرفته نمی‌‌شود و همین زمینه ورود او به تبهکاری را فراهم می‌‌کند. فیلم به زیبایی ریشه‌‌های جرم را شخم می‌‌زند و تصویر جالبی از برخی تبهکاران ارائه می‌‌کند. آدم‌‌هایی که در ظاهر زندگی عادی دارند، عاشق جرم نیستند اما به این سمت سوق داده می‌‌شوند. فیلم در ظاهر ژانر جنایی دارد اما بیشتر از این‌‌که جرم و جنایت را به‌‌عنوان ابزاری برای جذابیت فیلم و سرگرمی مخاطب انتخاب کند، درصدد است ریشه‌‌های تباهی زندگی آدم‌‌ها را جُست‌‌وجو کند. منتقدان به‌‌خاطر رویکرد جالب فیلم، بازی بازیگران به‌‌خصوص ابروی پلازا و تئو روسی نقدهای مثبتی نسبت به فیلم داشتند و در سایت روتن تومیتوز هم امتیاز 94 درصد را گرفته است. برای تماشای فیلم به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar