برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کشف حقیقت درباره موجودات فضایی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کشف حقیقت درباره موجودات فضایی

آخرین خبر/ بحث یوفو یا به‌قول خودمان بشقاب‌پرنده و موجودات بیگانه یا فضایی که از نقطه دور کیهان یا بُعدی دیگر وارد دنیای ما می‌شوند یکی از سوژه‌های جذاب برای دنیای سینما و داستان بوده، اما شاید باورش سخت باشد که بدانیم مقامات رسمی زیادی در گوشه و کنار دنیا، به‌خصوص مقامات وزارت دفاع آمریکا، بر وجود این موجودات صحه گذاشتند و حتی آدم‌های زیادی هستند که ادعا می‌کنند توسط این موجودات برای مقاصدی مثل آزمایش ربوده شدند. مستند تکان‌دهنده «آدم‌ربایی موجودات بیگانه: کشف حقیقت» به ابعاد مختلف این موضوع ورود پیدا می‌کند. با معرفی این مستند همراه ما باشید.

برخورد با بیگانه‌ها به قدمت تاریخ

این مستند مدعی آمار فراگیر و عجیبی از تعداد ربایش‌شدگان توسط موجودات بیگانه است. آماری که شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد. اما نکات جالبی را درباره ماهیت و نوع برخورد دنیای ما با دنیای بیگانگان مطرح می‌کند. در این مستند می‌بینیم که هرچند اولین گزارش از ربایش رسمی انسان‌ها مربوط به سال 1920 میلادی است. اما شواهد زیادی وجود دارد که افسانه‌ها و اسطوره‌های قدیمی را به موجودات بیگانه و فضایی ربط می‌دهد. موجوداتی که در داستان‌های عامیانه ملل مختلف از آن‌ها با تعابیری مثل پری، اجنه و... یاد می‌شود و ویژگی‌های ظاهری و توصیفاتی که از آن‌ها شده بی‌شباهت به موجودات فضایی قرن بیست و یکم نیست. در این مستند انواع برخورد با بیگانه‌ها به شکل برخورد نزدیک از نوع اول تا چهارم دسته بندی می‌شود و افرادی که مدعی ملاقات و ربوده شدن توسط بیگانگان را دارند از تجربه‌شان و تاثیری که در زندگی‌شان داشت می‌گویند. برای تماشای این مستند نفس‌گیر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

>>> تماشای مستند با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره