logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

ترفندهای شگفت‌‌انگیز برای کلاهبرداری‌‌های بزرگ

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ترفندهای شگفت‌‌انگیز برای کلاهبرداری‌‌های بزرگ

آخرین خبر/ حتما شما هم با پیامک تکراری که یک چوپان ادعا می‌‌کند یک خُمره پر از سکه‌‌های طلا پیدا کرده و دنبال شریک است مواجه شده‌اید. در هرجای دنیا ترفندهای کلاهبرداری متفاوت است. بعضی‌‌ها به ترفندهای ساده و تکراری مثل ماجرای پیدا کردن سکه قدیمی بسنده می‌‌کنند، بعضی‌‌ها هم دنبال ثروت‌‌های عجیب و نجومی هستند که البته ترفندهای سخت و حرفه‌‌ای می‌‌طلبد. هوش سیاه کلاهبرداران حرفه‌‌ای، ایده جذابی برای ساخت فیلم‌‌هایی مثل «کلاهبردار» محصول 2023 است که خیلی داغ و بلافاصله بعد از اکران جهانی از لینک‌‌های زیر تقدیم شما می‌‌شود. با معرفی فیلم همراه ما باشید.

داستانش از چه قراره؟

فیلم داستان زندگی چند شخصیت مرموز و باهوش است که هرکدام یک راز بزرگ دارند و سرنوشت همگی‌‌شان حول یک میلیاردر افسانه‌‌ای به هم گره می‌‌خورد. داستان با روایتی عاشقانه شروع می‌‌شود و در ادامه با داستانی معمایی و عجیب جلو می‌‌رود. داستانی که مدام به مخاطب رو دست‌‌های جذاب می‌‌زند و در پایان با یک غافلگیری جالب، حسابی حال بیننده را جا می‌‌آورد. «کلاهبردار» از آن فیلم‌‌هایی که گفتن خلاصه‌‌ای از داستانش دشوار است چون ممکن است غافلگیرهای جذاب فیلم لو برود. برای همین بهترین کار این است که از این لینک به تماشای فیلم بنشینید. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

فیلم درامی گیرا و خوش‌‌ساخت دارد، درباره دروغ‌‌ها، آرزوهای بزرگ و تباهی انسان‌‌ها. بازیگران شاخصی مثل «جولین مور» و «سباستین استن» در آن حضور دارند. نوع روایت و ساختار اپیزودیک و غیرخطی داستان هم تجربه‌‌ای جذاب را شکل می‌‌دهد.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar