نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«اعلان قرمز»؛ ستاره‌های جذاب به دنبال تخم مرغ طلایی کلئوپاترا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«اعلان قرمز»؛ ستاره‌های جذاب به دنبال تخم مرغ طلایی کلئوپاترا

آخرین خبر/ دیگر به این فرمول سینمای هالیوود عادت کرده‌ایم که «چند تا بازیگر معروف رو بفرست جلوی دوربین و به هیچی کار نداشته باش»! البته این فرمول بگیر و نگیر دارد. گاهی همان بازیگران می‌توانند کار را دربیاورند و مخاطب را جذب کنند و گیشه را نجات دهند و گاهی محصول آن‌چنان شلوغ و پلوغ می‌شود که فیلم با سر به زمین می‌خورد. اما این فیلمی که می‌خواهیم معرفی کنیم، از دسته اول است.

داستان چیه؟

«اعلان قرمز» یک اکشن کمدی کلیشه‌ای است که با حضور چند ستاره دوست‌داشتنی، یک داستان هیجان‌انگیز را به نمایش می‌گذارد. داستان مخلوطی از فیلم‌های پلیسی و ماجراجویانه معروف است که نتیجه هم قابل قبول شده است. این اکشن سرگرم‌کننده درباره محافظت از یک تخم مرغ طلایی است که یکی از سه گنجینه‌ باارزش کلئوپاترا، ملکه مصر بوده است. مامور FBI جان هارتلی (با بازی دواین جانسون) باید با بزرگ‌ترین مجرم جهان (رایان رینولدز) متحد شود تا بزرگ‌ترین دزد آثار هنری جهان را (با بازی گل گدوت) دستگیر کند. همین خلاصه داستان قطعا شما را مجاب خواهد کرد که این فیلم را ببینید. قول می‌دهیم که از دیدنش پشیمان نشوید. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

همان‌طور که از نتفلیکس انتظار داریم، این محصولش هم سرگرم‌کننده از کار درآمده است. با دیدن دواین جانسون مهربان و دوست‌داشتنی، رایان رینولدز بانمک و شیطان و گل گدوت جذاب و وحشی، در یک داستان دیدنی که یادآور ایندیانا جونز و جیمزباند است، 2 ساعت لذت خواهیم برد. هرچند ممکن است چند روز بعد از دیدن این فیلم آن را فراموش کنیم ولی با کارگردانی خوب، بازی‌های استاندارد، داستان قابل قبول، صحنه‌های اکشن و خنده‌دار و تعقیب و گریز با ریتم تند، از دیدن این فیلم راضی خواهید بود. مخصوصا با یک دوبله فارسی حرفه‌ای که لذتش را دوچندان خواهد کرد.

>>> لینک تماشای فیلم اعلان قرمز با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره