برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«شنگول و منگول» تبدیل به فیلم ترسناک شد! 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«شنگول و منگول» تبدیل به فیلم ترسناک شد! 

آخرین خبر/ سینمای رومانی را با آثاری پرحوصله و خاص می‌‌‌شناسیم که توجه مخاطب را به لایه‌‌‌های عمیق روابط انسانی جلب می‌‌‌کنند. بدنیست بدانید به‌‌‌تازگی فیلمی برپایه افسانه‌‌‌ای قدیمی که ما به آن «شنگول و منگول» می‌‌‌گوییم ساخته شده که در ژانر وحشت قرار می‌‌‌گیرد. این افسانه که ریشه‌‌‌های رومانیایی دارد و به‌‌‌صورت فولکلور به خاورمیانه هم رسیده «بُز و سه بچه‌‌‌اش» نام دارد. اما در این فیلم که برپایه همین افسانه ساخته شده خبری از بز نیست. فیلم داستان یک مادر تنهاست که در نقطه‌‌‌ای دورافتاده همراه سه فرزندش زندگی می‌‌‌کند. انبار آذوقه خانواده آتش می‌‌‌گیرد و مادر در حالی‌‌‌که احساس می‌‌‌کند یک تهدید جدی نزدیک منزل وجود دارد ناچار به ترک خانه می‌‌‌شود و اتفاقات ترسناکی پس از آن می‌‌‌افتد. (تماشای فیلم «بز و سه بچه‌‌‌اش» با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

فیلم روند آرامی دارد که برای اقتباسی از یک اثر فولکلور طبیعی است. فضاسازی و طراحی صحنه اثر در استاندارد بالایی است، بازی‌‌‌ها عالی است؛ اما موتور داستان دیر شروع می‌‌‌شود و برای رسیدن به نقطه عطف زمان زیادی سپری می‌‌‌شود. شاید برای خیلی‌‌‌ها جالب باشد بدانند ساخت یک فیلم ترسناک، براساس یک داستان ساده که در کودکی شنیده‌‌‌ایم چگونه خواهد بود؟ فیلم نقدها و امتیازهای بالایی دریافت کرده، اما شاید به‌‌‌اندازه امتیاز 8.1 که از کاربران گرفته، همه مخاطبان را راضی نکند.

>>> تماشای فیلم «بز و سه بچه‌‌‌اش» با زیرنویس فارسی

به «فیلم و سریال» آخرین خبر سر بزنید:

در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






   


 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar