نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«انتقام جویان توکیو»؛ تصور شیرین بازگشت زمان به عقب

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«انتقام جویان توکیو»؛ تصور شیرین بازگشت زمان به عقب

آخرین خبر/ کاش بشود زمان را به عقب برگرداند و جبران خطا کرد؛ مقابل رخداد مصیبتی را گرفت؛ عزیزی را نجات داد و... کاش می‌شد اما نمی‌شود. انیمه «انتقام جویان توکیو» تصویری شیرین از به وقوع پیوستن این رویای دست نیافتنی است. تاکمیتچی شخصیت اصلی داستان، پسری است که بر خلاف دیگر قهرمان‌هایی که می‌شناسیم نه زور بازوی چشم‌گیری دارد، نه از قدرت‌های فرابشری نصیبی برده و نه حتی آدم چندان باهوشی است؛ اما تا دلتان بخواهد مرد است. تاکمیتچی یک شخص کاملا معمولی است؛ یک آدم معمولی که موهبت سفر به گذشته نصیبش می‌شود. داستان «انتقام‌جویان توکیو» از جایی آغاز می‌شود که تاکمیتچی خبر کشته شدن معشوقه دوران مدرسه‌اش را در اخبار می‌شنود. تاکمیتچی که درگیر یک زندگی فلاکت‌بار، محقر و خالی از هر گونه امیدی‌ است؛ در طی یک حادثه مشکوک به سال‌های دوران مدرسه و لحظاتی که بدبختی‌های امروزش را رقم زده است، پرتاب می‌شود. او که یک بار این دوران را پشت سر گذشته و از لحظه لحظه‌های پیش رو آگاه هست؛ یک تصمیم جدی می‌گیرد. او می‌خواهد به هر قیمتی که شده آینده را تغییر دهد؛ آینده خودش را؛ جان عشقش را و مسیر اشتباه تک تک رفقایش را. (تماشای این انیمه زیبا با دوبله فارسی اختصاصی)

قهرمانی که توانایی خاصش عاشق بودن است

شاید در نگاه اول از تاکمیتچی خوشتان نیاید چرا که عادت کرده‌اید به دیدن توانایی‌های خارق‌العاده سوپرقهرمانان رنگارنگ ولی واقعیت، تاکمیتچی است. واقعیت پسری است که به جز دلی مهربان و هدفی قرص چیز دیگری در اختیار ندارد و باید با دست خالی با مصائب ترسناکی مواجه شود. زندگی تاکمیتچی درس شجاعت است، پس اگر هر چیز کوچکی در زندگی، وحشت‌زده و مایوستان می‌کند؛ اگر ترس پدر رویا و آرزوهایتان را درآورده است؛ اگر فرار را به قرار ترجیح می‌دهید و بعد افسوس فرصت‌های رفته را می‌خورید، «انتقام‌جویان توکیو» برای شماست. این انیمه جذاب و پرطرفدار را ببیند و باور کنید که شاید در مسیر انتخاب‌ درست چالش‌هایی باشد اما در مقابل پشیمانی نصیبتان نمی‌شود.

>>> تماشای این انیمه زیبا با دوبله فارسی اختصاصی

با آخرین خبر بکوب فیلم ببین!

تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربرانی که از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌کنند رایگان است (نیازی به خرید اشتراک ندارید و فقط حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود). با این حساب با خیال راحت هرچه‌قدر می‌خواهید فیلم، سریال، انیمیشین، مستند، انیمه و فیلم‌های ورزشی ببینید و لذت ببرید. فقط اگر می‌خواهید حجم اینترنت‌تان زود تمام نشود در بخش تنظیمات، کیفیت پخش را کاهش دهید.  

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

                        
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره