نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

«پیتر پن»؛ رویاپردازی برای بزرگ و کوچک

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«پیتر پن»؛ رویاپردازی برای بزرگ و کوچک

آخرین خبر/ بیشتر بچه‌ها دوست ندارند بزرگ شوند تا درگیر زندگی پراز مقررات و مسئولیت‌های بزرگانه شوند. قصه‌های «پیتر پن» را همه می‌شناسیم، پسربچه‌ای که هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شود و با دوستانش در جزیره‌ای زیبا و جادویی به‌نام نورلند زندگی می‌کنند. آن‌ها یک دشمن قسم خورده دارند یعنی کاپیتان هوک مکار. فیلم «پیتر پن و وندی» با اقتباس از دنیای پیتر پن ساخته شده. فیلمی لبریز از رویا، خیال و رنگ که مناسب تماشا در این تعطیلات آخر هفته کودکان و نوجوانان است. برای تماشای این فیلم با دوبله فارسی اختصاصی به کمک اینترنت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارید و کافی است روی این لینک کلیک کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله فارسی کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

یک دختر نوجوان از بزرگ شدن متنفر است چون نمی‌تواند بازی کند و باید رفتار متفاوتی داشته باشد. او با گفتن جمله «می‌خوام همیشه بچه بمونم»! یک پری آرزوها را به همراه پیتر پن احضار می‌کند. پری به دختر و برادرانش کمک می‌کند پرواز کنند و به همراه پیتر پن به جزیره جادویی و زیبای نورلند بروند. اما کاپیتان هوک، دشمن قدیمی پیتر پن آماده مقابله با اوست. بچه‌ها باید برای حفظ دنیای زیبای‌شان یعنی جزیره‌ای که فقط در آن بازی و شادی است و خبری از هیچ بزرگتری نیست باید با کاپیتان هوک بجنگند. فیلم بازیگران مطرحی مثل جود لاو دارد. بسیار خوش‌ساخت است. جزیره نورلند را به زیباترین شکل نمایش می‌دهد و قطعا برای بچه‌ها سرگرم‌کننده و آموزنده است.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله فارسی کلیک کنید

چرا ببینیم؟

فیلم‌های بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر در بیشتر موارد دوبله‌های اختصاصی دارند؛ محتوای‌شان سالم و در عین‌حال سرگرم کننده است و برای تماشای انواع انیمیشین، سریال و انیمه در این بخش، نیازی به خرید اشتراک ندارید، کافی است از اینترنت تلفن همراه استفاده کنید. با این اوصاف این فیلم و دیگر محصولات موجود در این بخش می‌تواند برای بچه‌ها جذاب و در عین حال کم هزینه باشد.

به چند پیشنهاد جذاب دیگر هم توجه کنید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir