برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

زلاتان فوتبالیست، فرمانده سپاه روم باستان می‌شود!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
زلاتان فوتبالیست، فرمانده سپاه روم باستان می‌شود!

آخرین خبر/ زلاتان برای علاقه‌مندان به ورزش نیازی به معرفی ندارد؛ فوق‌ستاره تیم ملی سوئد و باشگاه میلان که حتی در 41 سالگی هم بی‌خیال فوتبال نمی‌شود و می‌درخشد. او یکی از معدود فوتبالیست‌های تاریخ است که در مجموع بازی‌های باشگاهی و ملی بیش از 500 گل به ثمر رسانده و جالب‌تر این‌که یک دور کامل در معروف‌ترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده، از یوونتوس و بارسا، تا پاری‌سن ژرمن، اینترمیلان، ای سی میلان، منچستر و... بازیکنی کاریزماتیک، دوست‌داشتنی، از خودراضی و بامزه که البته بیشتر به‌خاطر گل‌هایش که ناشی از توانایی‌اش در ورزش‌های رزمی است مشهور شده. زلاتان اخیراً در فیلم «آستریکس و اوبلیکس» سرزمین میانه که یک کمدی تاریخی است در نقش فرمانده ارتش روم باستان بازی کرده است. می‌توانید این فیلم را با دوبله اختصاصی فارسی از این لینک تماشا کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

آستریکس و اوبلیکس شخصیت‌های بامزه‌ای هستند که منطبق بر آن‌ها فیلم‌های زیادی ساخته شده. در این فیلم آن‌ها با شاهزاده‌ای از چین مواجه می‌شوند. شاهزاده‌ای که از دربار فرار کرده و کمک می‌خواهد. آستریکس و اوبلیکس هم به او کمک می‌کنند و یک ماجراجویی جالب و بامزه پیش می‌آید. در این فیلم علاوه بر زلاتان، بازیگران مطرحی مثل ونسان کسل همسر سابق مونیکا بلوچی و ماریون کاتیلارد بازی می‌کنند. در ضمن اولین نقش‌آفرینی زلاتان در یک فیلم سینمایی بلند و حرفه‌ای را باید موفق قلمداد کنیم که شاید بخش عمده آن مربوط به ویژگی‌های فردی او و بخش دیگر این است که نقش یک فرمانده ارتش به او که قامت بلندی دارد می‌آید. اگر از اینترنت همراه استفاده می‌کنید بدون نیاز به خرید اشتراک، می‌توانید فیلم را از لینک زیر تماشا کنید و لذت ببرید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar