برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیشترین بارندگی استان اصفهان در مبارکه ثبت شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیشترین بارندگی استان اصفهان در مبارکه ثبت شد

ایرنا/ رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در شبانه‌روز گذشته در مبارکه با ۴.۶ میلی‌متر ثبت شده است.

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد: بارندگی کمتر از پنج میلی‌متر در سایر مناطق استان گزارش شده و برای شهر اصفهان نیز ۰.۴ میلی‌متر بارش در ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی به ثبت رسید.
وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد روز گذشته با ۸۰ کیلومتر بر ساعت در مبارکه ثبت شد و تنُدباد لحظه‌ای در شهر اصفهان نیز به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
ریئس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تا فردا فعالیت خوبی در استان خواهد داشت و بارش‌ها مناطق مرکزی را نیز در بر خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بصورت ابرناکی، وزش تندباد لحظه ای و بارش خواهد بود که بارش در برخی از مناطق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و با احتمال مُخاطره همراه است.
امینی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت جمعه در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۲۸ و در سردترین ساعت به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید.
رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: کاشان با دمای ۳۳ و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.
مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان است.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today