برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برخورد قانونی با استفاده‌ غیرمجاز از برق توسط فروشندگان سیار در استان مرکزی

منبع
فارس
بروزرسانی
برخورد قانونی با استفاده‌ غیرمجاز از برق توسط فروشندگان سیار در استان مرکزی

فارس/ معاون شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از برق‌گرفتگی با هر گونه استفاده‌کنندگان غیرمجاز از جمله فروشندگان سیار برخورد قانونی خواهد شد.

محمد نیکویی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از برق‌گرفتگی با هر گونه استفاده‌کنندگان غیرمجاز از جمله فروشندگان سیار برخورد قانونی خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که موجب مخاطره برای هموطنان می‌شود، سرقت برق توسط تعداد محدودی از این کسبه است، اقدامی غیر قانونی و خطرناک که مشکلاتی را به همراه داشته است.
نیکویی بیان کرد: این افراد برای نمایش کالاهای خود در شب بعضاً از برق غیر مجاز استفاده می‌کنند و در پایان کار بدون جمع‌آوری سیم‌ها آن ها را رها می‌کنند تا شب‌هنگام بار دیگر از آن استفاده کنند که این موضوع موجب خطرات جانی به ویژه برای کودکان و یا باعث لوازم سوختگی مشترکین منطقه خواهد شد.
وی با بیان اینکه برخورد قضایی با استفاده کنندگان غیر مجاز از برق خواهد شد، افزود: این اقدام به جدیت انجام و افرادی که به طور غیر قانونی اقدام به سرقت برق کرده و با جان و مال مردم بازی می‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today