برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توضیح سازمان پسماند درباره سگ‌گزیدگی کودک کرجی

منبع
فارس
بروزرسانی
توضیح سازمان پسماند درباره سگ‌گزیدگی کودک کرجی

فارس/ مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: اگر به‌طور قطع مشخص شود که این آسیب از طریق سگ بلاصاحب به این کودک وارد شده است، امکان پیگیری قضایی و پرداخت قانونی دیه از طریق پیمانکار شهرداری وجود دارد.

حمزه صالحی، مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به حادثه تلخی که برای پسربچه ۱۲ ساله در پارک بهار محدوده کرج نو اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این پسربچه از ناحیه صورت و دست دچار آسیب شده و برای طی مراحل درمانی در بیمارستان مدنی بستری شده است.
وی با اشاره به اینکه عصر دیروز برای استعلام وضعیت این کودک به بیمارستان مدنی رفتیم، افزود: باید صورتجلسه نیروی انتظامی بررسی شود، چرا که شبهاتی از اینکه این کودک از طریق سگ صاحب‌دار مورد آسیب قرار گرفته است، وجود دارد.
مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج عنوان کرد: اگر به‌طور قطع مشخص شود که این آسیب از طریق سگ بلاصاحب به این کودک وارد شده است، امکان پیگیری قضایی و پرداخت قانونی دیه از طریق پیمانکار شهرداری وجود دارد.
صالحی اضافه کرد: احتمال اینکه این سگ صاحب داشته باشد وجود دارد، چرا که طبق رفتارشناسی سگ‌های بلاصاحب، این سگ‌ها در مکان‌های شلوغ و به صورت تکی به کسی حمله نمی‌کنند، در حال بررسی جزئیات این اتفاق هستیم و به‌زودی نتیجه نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به معضل حل نشده سگ‌های بلاصاحب در کرج، تأکید کرد: تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم، اما این مسئله‌ای نیست که در کوتاه‌مدت نتیجه‌بخش باشد.
مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ادامه داد: در بهار و پاییز بیشتر با تراکم زاد و ولد سگ‌های بلاصاحب مواجه هستیم که همین آمار تردد گله‌ای آن‌ها در سطح شهر را افزایش می‌دهد.
صالحی تأکید کرد: زمانی که سگ آماده باروری می‌شود، تعداد زیادی سگ نر را از فواصل دور به خود جذب می‌کند که همین امر باعث افزایش تردد سگ‌های بلاصاحب در ماه‌هایی از سال می‌شود.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday