برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عاملین قطع درختان پارک‌رود تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند

منبع
فارس
بروزرسانی
عاملین قطع درختان پارک‌رود تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند

فارس/ روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود جوابیه‌ای صادر کرد.

روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحات لازم جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان به شرح زیر مطرح کرد.
با حضور کارشناسان فضای سبز و اداره املاک و باغات در محدوده اجرای پروژه پارکرود واقع در عظیمیه حاشیه بلوار شورا روشن است که عوامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و پیمانکار اجرای امورات عمرانی مربوط به آن سازمان‌ها، بدون اخذ مجوز از مبادی رسمی اقدام به قطع ۲۰ اصله درخت کرده‌اند.
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با استناد به قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز علیه سازمان‌های مذکور اعلام جرم کرده و پرونده تعقیب و مجازات مرتکبان این خسارت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
در پایان مجموعه مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی شهروندان فهیم و اهالی محترم رسانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دوست‌داران محیط زیست که با انعکاس موضوع به رسانه‌ها و پیگیری از این مجموعه در مسیر مطالبه حق، برای شهر قدم برداشتند تشکر و قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه خواهد بود.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday