برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رهاسازی مصدومان ۲ حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رهاسازی مصدومان ۲ حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

ایسنا/ در پی وقوع دو حادثه سقوط خودرو به دره، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های باغملک و دزفول در دو عملیات جداگانه مصدومان این حوادث را از محل حادثه رهاسازی کردند. 

جواد شریفی، رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت ۷:۴۹ روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون به دره در محوره باغملک به ایذه اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به‌ محل و ارزیابی صحنه، یک مصدوم این حادثه را رهاسازی و برای ادامه روند درمان با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: این عملیات ساعت ۰۸:۳۷ صبح به پایان رسید.

سقوط خودرو به دره در محور ایذه-دزپارت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از سقوط خودروی سواری به دره در محور ایذه - دزپارت خبر داد.

محمود عالی محمدی گفت: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته در پی تماس تلفنی و اعلام حادثه ترافیکی سقوط از طرف اورژانس مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۲ محور ایذه - دزپارت به دره بلافاصله دو نفر از اعضای پرسنل و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای انجام وظایف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دره سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نجات برای خدمت‌رسانی به محل اعزام و پایان عملیات امدادی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه گزارش داده شد.

عالی محمدی افزود: محور ایذه - دزپارت یکی از مسیرهای خطرناک در استان خوزستان است و متاسفانه آمار تصادفات روزانه در این جاده و مسیر بسیار زیاد است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با احترام به قانون حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل خصوصا در جاده‌های کوهستانی و خطرناک و مسیرهایی که آشنایی زیادی ندارند رانندگی کنند تا بتوانند این مسیر را به سلامت طی کنند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره