برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سلسله به‌عنوان فرمانداری برتر کشور برگزیده شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سلسله به‌عنوان فرمانداری برتر کشور برگزیده شد

ایرنا/ فرماندار سلسله گفت: فرمانداری این شهرستان براساس ارزیابی‌های وزارت کشور و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به‌عنوان فرمانداری برتر لرستان و کشور شناخته شد.

میلاد شرفی، فرماندار سلسله اظهار کرد: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری ها ابلاغ و چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در مرحله نهایی توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است.
وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است.
شرفی اضافه کرد: ارزیابی مستمر عملکرد موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود.
وی همچنین با اشاره به کسب رتبه برتر بخشداری مرکزی در سطح کشور و استان لرستان و همچنین کسب رتبه ی برتر شورای بخش مرکزی شهرستان در استان در این ارزیابی ها عنوان کرد: پارسال در بخش مرکزی شهرستان شن ریزی و زیرسازی ۷۵ روستا انجام شده و عملیات ۲۱ روستای دیگر نیز در دست اقدام است همچنین اجرای کانال سنگی برای ۷۵ روستا، دریافت مجوز ۱۹ دهیاری جدید، مشارکت در آسفالت ۱۱ روستا باعث شده شرایط و بستر مناسب جهت نهضت بازگشت معکوس از شهر به روستا تسهیل و فرصت های مناسب سرمایه گذاری در بخش های مختلف فراهم شود.
فرماندار سلسله کسب این موفقیت ها را حاصل تلاش مجموعه اعضا و دستگاه های اجرایی شهرستان دانست و افزود: پارسال اقدامات مهمی در حوزه آموزش و پرورش، برق رسانی، خدمات کشاورزی، مخابرات، گازرسانی، آبرسانی، آسفالت معابر روستایی و سایر کارهای عمرانی و خدمات شهری در شهرستان صورت گرفت که محصول همت و تلاش تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان است اما لازم است برای پیشرفت بهتر و توسعه بیشتر برای امسال با برنامه تر عمل شود.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy