برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی استاد نمونه کشوری شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی استاد نمونه کشوری شد

ایرنا/ رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب مسعود گنجی عضو هیات علمی این مرکز علمی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دکتر گنجی روز گذشته در سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به‌عنوان استاد نمونه کشور انتخاب و معرفی شد.
وی افزود: معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است و پیش از این دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام دانشکده کشاورزی تاسیس شده است و اکنون تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه ۲۸۱ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع دکتری، ۱۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹ رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته مقطع کاردانی است.
این دانشگاه دارای ۹ دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، ۱۹ هسته پژوهشی و یک مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور است و همایش‌های علمی و آموزشی متنوعی در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today