برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال

تسنیم/ مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: نسیم‌شهر در دوره پنجم و ششم شورای اسلامی، شاهد تغییر ۲۱ شهردار و اعضای شورای شهر بوده که فروپاشی مدیریتی را در پی داشته است.

هادی رحمتی، مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران در آیین معارفه شهردار نسیم‌شهر با عذرخواهی از مردم نسیم‌شهر به دلیل حواشی دستگیری شوراها و کاهش خدمات اظهار داشت: شهردار نسیم‌شهر باید تمام قد با تمام دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های نظارتی و خدماتی ارتباط موثر داشته باشد تا مسیر پیشرفت شهر نسبت به گذشته هموار شود.

وی با تأکید بر عبور نسیم‌شهر از تلاطم و بی‌ثباتی مدیریتی افزود: باید بدون حب و بغض برای جبران کوتاهی‌ها در نسیم‌شهر به شهردار جدید کمک شود تا مردم طعم خدمت صادقانه را بچشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری تهران با بیان اینکه هیچ مدیر و مسئولی در استان تهران راضی به انحلال و دستگیری‌ شوراها نبود تصریح کرد: نسیم‌شهر در دوره مدیریت پنجم و ششم، شاهد تغییر 21 شهردار و اعضای شورای شهر بوده که به فروپاشی ثبات مدیریتی منجر شده است.

رحمتی با بیان اینکه شهردار نسیم‌شهر باید طبق بودجه مصوب عمل کند و حق ندارد انحرافی از بودجه داشته باشد، گفت: بودجه 1300 میلیارد تومانی نسیم‌شهر به امضای استاندار تهران رسیده است و شهردار نسیم‌شهر باید به جمعیت 48 درصدی بهارستان که در این شهر ساکن هستند خدمات ارائه کند.

وی با تأکید بر کنترل ساخت‌وساز غیرمجاز و وضعیت ایمنی نسیم‌شهر افزود: در ساختار تشکیلاتی و نیروی انسانی شهرداری استفاده از نیروهای متخصص در پست‌های مناسب، الزامی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری تهران با اشاره به سرانه 10 متری فضای‌ سبز نسیم‌شهر گفت: باید برای توسعه فضای سبز تلاش مضاعفی انجام بگیرد و با تعریف پروژه‌های جدید عمرانی، امید در نسیم‌شهر به وجود آید.

وی با بیان اینکه مناطق کم‌برخوردار نسیم‌شهر باید از خدمات متوازن برخوردار شود، ابراز داشت: شهرداری در ساخت بناها و پروژه‌ها از معماری ایرانی اسلامی بهره بگیرد.

 
 

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran