برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آلومینیوم اراک 1-1 فولاد؛ یک امتیاز برای نجات ویسی کافی بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آلومینیوم اراک 1-1 فولاد؛ یک امتیاز برای نجات ویسی کافی بود

ورزش 3/ بازی دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد در استان مرکزی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه پیدا کرد.
بازی در نیمه نخست روندی پایاپای داشت ولی این فولاد خوزستان بود که با تمرکز بر روی ضدحملات و شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم، موفق شد در ده دقیقه ابتدایی توسط ساسان انصاری به گل اول بازی برسد. فولاد پس از گل اول سعی بر کنترل جریان بازی داشت و تمامی راه های نفوذ بازیکنان آلومینیوم را بست تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه 1 بر صفر به پایان برسد.
در نیمه دوم حسینی از تیمش نمایش شجاعانه‌ای می‌خواست و شاگردان حسینی توانستند با گذر از لایه های دفاعی فولاد، با اولین موقعیت خطرناکشان روی دروازه فولاد به گل تساوی برسند و کاظمیان بازی را 1-1 کند.

در نهایت این بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد تا دو تیم به تقسیم امتیازات در هفته بیست و پنجم رضایت دهند.

آلومینیوم با یک امتیازی که در این بازی خانگی به دست آورد، شمار امتیازاتش را به 31 رساند و با مس رفسنجان برابر شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، در رده دهم جدول ایستاد. فولاد خوزستان هم که وضعیت جدولی خودش را در خطر می‌دید اکنون 22 امتیازی شد و رده چهاردهم جدول قرار دارد که اختلاف یک امتیازی این تیم با منطقه سقوط می‌تواند در 4 بازی باقی مانده فولادی‌ها دردسرساز شود.