برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایرانشهر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایرانشهر

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۲ سارق سابقه دار در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.
وی افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.
سرهنگ رشنودی با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
سرهنگ رشنودی در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today