برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عملیات احداث خانه کارگر زنجان آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عملیات احداث خانه کارگر زنجان آغاز شد

ایرنا/ عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه کارگر استان زنجان روز پنجشنبه با حضور حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیر کل خانه کارگر آغاز شد.

حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیر کل خانه کارگر در این مراسم در سخنانی به خدمات و فعالیت های خانه کارگر برای تامین امکانات رفاهی جامعه هدف اشاره کرد و اظهار داشت: خانه کارگر حقوق کارگران را مطالبه می کند و این مطالبه گری البته با حفظ خطوط قرمز دنبال می شود.

وی ضمن انتقاد از نحوه افزایش دستمزد کارگران، اظهار کرد: موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم از مطالبات جدی ماست.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این استان عضو مستقیم تشکیلات خانه کارگر هستند.

اصغر نجاری افزود: با احتساب خانواده اعضای خانه کارگر زنجان، در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر در استان با این تشکیلات در ارتباط هستند.

وی همچنین به واگذاری زمین به این تشکیلات برای احداث ساختمان خبر داد و گفت: تحویل این زمین پس از ۶ سال پیگیری در دولت سیزدهم محقق شد.

نجاری اظهار کرد: این زمین با مساعدت و همکاری مسئولان استان با مساحتی در حدود ۴۰۰ مترمربع به خانه کارگر استان زنجان تحویل شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: پیش بینی می شود ساختمان خانه کارگر استان تا حدود سه سال آینده در صورت تامین اعتبارات برای ساخت با مساعدت و همیاری مسئولان استان و خیرین به بهره برداری برسد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر