برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین وضعیت جاده ‌قیدار ـ ابهر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین وضعیت جاده ‌قیدار ـ ابهر

ایسنا/ فرماندار قیدار گفت: عملیات اجرایی جاده قیدار _ابهر از سمت قیدار در حال انجام است. 

جواد تاراسی، فرماندار قیدار با اشاره به آخرین وضعیت جاده قیدار - ابهر، اظهار کرد: از سمت قیدار پیمانکار این پروژه فعال بوده و در حال کار است.

وی با بیان اینکه تا پایان عملیات تعریض جاده اقدامات لازم در راستای ایمن‌سازی موقت مسیر انجام شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم با تخصیص اعتبار و پیگیری جذب اعتبارات، این پروژه سر موعد تعیین شده به اتمام برسد.

فرماندار خدابنده با تاکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی مزتبط با طرح در سطح عالی در حال انجام است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

تاراسی با توصیح اینکه سهم خدابنده از این جاده حدود ۳۵ کیلومتر است، اضافه کرد: جاده قیدار_ابهر یکی از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان زنجان است که یکی از دلایل وقوع تصادفات، صعب‌العبور بودن جاده به ویژه از سمت ابهر و باریک بودن آن است.

جاده ابهر به قیدار که در میان مردم دو شهرستان به جاده مرگ معروف است یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان زنجان است که سالانه خانواده‌های زیادی را داغدار می‌کند و تعریض و بهسازی این جاده از مطالبات عمده مردم دو شهرستان است که حتی در سفر رییس‌جمهور به استان نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره