برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آستارا، پربارش‌ترین شهر گیلان شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آستارا، پربارش‌ترین شهر گیلان شد

ایرنا/ کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شهرستان آستارا با ۵۸ میلیمتر بیشترین بارندگی ۲۴ ساعته گذشته استان را به خود اختصاص داد.

علاءالدین حسینی، کارشناس هواشناسی گیلان اظهار کرد: شهرستان ماسال با ۳۷ و ماسوله با ۳۶ میلیمتر در جایگاه بعدی بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته گیلان قرار گرفتند و در ایستگاه فرودگاه رشت نیز ۱۶ میلیمتر باران ثبت شده‌است.
وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در گیلان است بنابراین شرایط برای ابرناکی، مه‌آلودگی، کاهش دما و وزش باد، بارندگی در برخی مناطق رگباری و شدید، رعد و برق و تگرگ تا صبح پنجشنبه هفته جاری مهیا است.
کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: بارندگی‌ها که از بعدازظهر دیروز آغاز شده تا ظهر امروز (سه‌شنبه) در برخی مناطق استان با شدت بیشتر می‌بارد و بر اساس هشدار سطح نارنجی صادر شده‌است.
وی با بیان اینکه وضعیت جوی گیلان با کاهش تدریجی ابر از صبح پنجشنبه تا جمعه مساعد می‌شود اظهار کرد: عصر جمعه ناپایداری جزئی برای استان پیش‌بینی شده‌است.
کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: اسب‌وونی تالش با پنج درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۱۸ درجه و رطوبت ۹۷ درصد است.
وی اضافه کرد: دریا امروز و فردا در برخی ساعات برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.
آسمان گیلان در زمان حاضر نیمه ابری تا ابری است.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today