برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام معارفه شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام معارفه شد

ایسنا/ هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با حضور قائم مقام مدیرعامل پترول و مدیران استان و شهرستان چوار امروز معارفه شد.

علی علیرضانژاد، قائم مقام مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم اظهار کرد: مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام بر اساس تجربه، تخصص و سوابق ارزنده و اصل مهم جهادی‌بودن انتخاب شده است.
علیرضانژاد ادامه داد: تغییر در ساختار مدیریت پتروشیمی ایلام بر اساس یک روال طبیعی انجام شده است.
وی افزود: مسئله لاینحل و پیچیده‌ای در پتروشیمی ایلام وجود ندارد.
علیرضانژاد با بیان اینکه در عصر تعامل و تکامل باید حفظ و رشد کرامت انسانی کارکنان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه انسانی در اولویت مدیرعامل جدید قرار گیرد.
قائم مقام مدیرعامل پترول با اشاره به اینکه مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام نظم را به عنوان خط‌مشی مجتمع تعریف خواهد کرد، افزود: با حضور جعفری‌فر شاهد تحولات مثبت و رو به رشدی در پتروشیمی ایلام‌ خواهیم بود.
وی افزود: پتروشیمی ایلام دست مسئولان و کارگزاران استان را در جهت تعامل بیشتر به گرمی می‌فشارد.

علیرضانژاد بأ تاکید بر اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام از سرآمدان پتروشیمی در ایران است، افزود: مجتمع پتروشیمی ایلام و ارغوان‌گستر در آینده و توسعه استان نقش چشمگیری خواهند داشت.
وی تأمین خوراک، بدهی انباشته و سرمایه‌گذاری تأمین خوراک را عمده‌ترین چالش‌های پتروشیمی ایلام عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته مورد تأکید قرار گیرد.
وی از مدیرعامل جدید خواست تولید، رعایت مسائل زیست‌محیطی و دفاع از عملکرد محیط‌زیستی در اولویت برنامه‌های شرکت پتروشیمی ایلام قرار گیرد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره