برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کلاهبردار سکه با پول‌های مردم توسط پلیس البرز دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
 کلاهبردار سکه با پول‌های مردم توسط پلیس البرز دستگیر شد

ایرنا/ جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: یک فیشینگ‌کار حرفه‌ای که با وجوه کلاهبرداری شده اقدام به خرید سکه در سایت دیوار می‌کرد توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد : در پی مراجعه یک فرد به پلیس فتای استان البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته اما پس از چند روز حساب بانکی وی بسته شد، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات فنی متوجه شدند که پول حاصل از کلاهبرداری اینترنتی به حساب این شخص واریز شده که این موضوع سبب مسدود شدن حسابش شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص جزئیات این پرونده گفت: متهم پس از فیشینگ و دسترسی به اطلاعات حساب مالباختگان با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شناسایی و با فریب آنان وجوه را از حساب مالباختگان برای آن‌ها واریز می‌کرد.
نادربیگی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم این پرونده شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی این شخص در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.
وی ادامه داد: فرد دستگیرشده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد.
نادربیگی با بیان اینکه تاکنون چند نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند، گفت: احتمال می رود بیش از ۵۰ مالباخته دیگر در حوزه سرقت اطلاعات بانکی این متهم در سراسر کشور شناسایی شوند.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday