برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زمان افتتاح ابرپروژه مینی‌ورلد ملایر اعلام شد

منبع
خبرگزاري ميراث فرهنگي
بروزرسانی
زمان افتتاح ابرپروژه مینی‌ورلد ملایر اعلام شد

خبرگزاری میراث فرهنگی/ رئیس شورای شهر ملایر با تاکید بر اینکه در این دوره شورا، اولویت اساسی شهر ملایر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است، گفت: در تلاشیم پروژه عظیم تفریحی، توریستی مینی ورلد ملایر در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مظاهر روزبهانی، رئیس شورای شهر ملایر به اعتبارات چند ۱۰ میلیاردی اختصاص داده شده به این پروژه عظیم اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً این پروژه مهم گردشگری در کنار افتتاح هتل پارک سیفیه، نقش بسیار مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه ایفا می‌کند.

رئیس شورای شهر ملایر با اشاره به بازدید ۶۶ هزار نفری از پروژه مینی ورلد ملایر در ایام نوروز تصریح کرد: شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در این مجموعه تفریحی، توریستی بودیم، معرفی این پروژه توسط اصحاب رسانه گام موثری در رونق صنعت گردشگری ملایر ایفا می‌کند و در حال حاضر یکی از پروژه‌های عظیم گردشگری غرب کشور محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه اتمام پروژه نیمه کاره هتل پارک سیفی بعد از ۱۵ سال معطلی یکی دیگر از اولویت‌های شورای شهر ملایر بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با تدابیر اندیشیده شده هزینه‌هایی که طی این همه سال از بیت المال برای این پروژه صرف شده است، به هدر نرود.

روزبهانی اظهار کرد: نقشه نهایی پروژه طراحی و تایید شده که از فروردین ماه عملیات اجرایی آن سرعت بیشتری گرفته و در حال حاضر قرار است ۲۲ سوئیت با تمام امکانات، رستوران و کافی شاپ در این هتل احداث شود.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today