برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد

منبع
مهر
بروزرسانی
رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد

مهر/ فرمانده انتظامی خلخال گفت: رباینده خردسال ۱۸ ماهه در شهرستان خلخال دستگیر شد.

سیدهادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اظهار کرد: رباینده دختر ۱۸ ماهه که از گیلان عازم خلخال بود با مراقبت و پوشش اطلاعاتی پلیس در محدوده شهرستان خلخال با یک دستگاه سواری پراید شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محورهای مواصلاتی به هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی با قدردانی از حمایت دستگاه قضا در همراهی پلیس برای دستگیری این رباینده گفت: به محض اطلاع و هماهنگی پلیس خلخال و گیلان سعی کردیم تا تمام محورهای مواصلاتی منطقه را تحت پوشش قرار داده و با رصد اطلاعاتی فرد موردنظر را شناسایی و در محدوده جاده خلخال شناسایی کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال این عملیات هوشمند دختر ۱۸ ماهه سالم و سلامت به والدین تحویل داده شد تا خانواده این کودک از نگرانی رهایی یابند.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today