برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خرید ۱۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خرید ۱۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر

تسنیم/ مدیر تعاون روستایی بوشهر از راه‌اندازی ۸ مرکز خرید گندم کشاورزان به‌عنوان مباشر اداره کل غله استان خبر داد و گفت: این مراکز تاکنون ۱۱ هزار تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرده‌اند.

عبدالحسین خلعتی، مدیر تعاون روستایی بوشهر در شبانکاره دشتستان با اشاره به بازدید از امکانات و ظرفیت‌های مرکز خرید تضمینی گندم در شبانکاره دشتستان اظهار داشت: فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط تعاون روستایی از 15 فروردین آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون در  شبانکاره یک‌هزار و 500 تن گندم از کشاورزان خریداری و تحویل انبار شده است گفت: در سال قبل 7 هزار و 200 تن خرید گندم در منطقه شبانکاره انجام شد و با توجه به شرایط آب هوایی و بارندگی‌های بهاری و ایجاد تاخیر در برداشت سال جاری انتظار افزایش خرید تا پایان فصل وجود دارد.
مدیر تعاون روستایی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 8 مرکز خرید گندم کشاورزان به‌عنوان مباشر اداره کل غله استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون تعاونی روستایی استان بوشهر در مناطق دیلم، بوشکان، تنگ ارم، آبدان، کاکی، سناشنبه، شبانکاره و گناوه مرکز خرید محصول از کشاورزان راه‌اندازی کرده است.
خلعتی ادامه داد این مراکز تاکنون 11 هزار تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرده‌اند و تحویل انبارهای مورد نظر داده‌اند.
وی افزود: با توجه به برنامه‌های الگوی کشت برای افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم ، تجهیز این مراکز خرید گندم نقش موثر در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه دارد و این مهم و مورد استقبال قرار گرفته است.
مدیر تعاون روستایی استان بوشهر اضافه کرد: مرکز خرید گندم در شبانکاره در اراضی روستای دهداران با وجود انبار 3 هزار تنی و فراهم شدن شرایط اولیه، آماده ارائه خدمت به کشاورزان منطقه شده است که در ادامه فعالیت نیازمند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالت ، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar