برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شروع مجدد عملیات قطعه ۵ آزادراه هشترود ـ مراغه

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
شروع مجدد عملیات قطعه ۵ آزادراه هشترود ـ مراغه

صدا و سیما/ فرماندار هشترود از ادامه عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود - مراغه تا چند روز آینده خبر داد.

فرید قشلاقی، فرماندار هشترود در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات هشترود اظهار کرد: قطعه ۵ آزادراه هشترود - مراغه به طول ۶ کیلومتر شهر هشترود را به اتوبان پیامبر اعظم(ص)، آزادراه هشترود - مراغه و جاده قدیم هشترود - مراغه متصل می‌کند.
وی گفت: نبود رمپ و لوپ استاندارد برای ورود به اتوبان پیامبر اعظم(ص) و به آزاد راه هشترود- مراغه مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده بود و متاسفانه از جاده غیر استاندارد روستایی دامناب استفاده می‌شد و بعضا به خاطر نبود زیر ساخت‌ها و غیر استاندارد بودن با تصادفات جاده‌ای مواجه می‌شدیم.
قشلاقی گفت: مشکل تملک بخش از اراضی کشاورزان در این مسیر ۶ کیلومتری در حال رایزنی و حل شدن است و مشکل پرداخت پول زمین‌های کشاورزان حل خواهد شد.
وی در ادامه خواستار بهسازی جاده هشترود - دامناب که به جاده مرگ مشهور است شد و گفت: کم عرض بودن این جاده و غیر استاندارد بودن و نبود روشنایی باعث بروز تصادفات مرگبار می‌شود که با پیگیری‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سال گذشته تعریض پل‌ها صورت گرفت که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم دیگر موارد این جاده امسال حل شود تا شاهد بروز تصادف و مرگ عزیزانمان نباشیم. 
وی از آزادسازی مسیر کانال عبوری رودخانه داخل محله گنجینه کتاب (گَزَری دره سی) توسط امور آب و تکمیل دیوار حایل با همکاری شهرداری و منابع آب خبر داد.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today