برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام تسلیت نماینده همدان در پی شهادت خادم‌الرضا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام تسلیت نماینده همدان در پی شهادت خادم‌الرضا

ایسنا/ در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند. 

عباس صوفی، نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و جمعی از خادمین به نظام در راه خدمت به مردم در اثر سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خادم‌الرضا (ع)، خادمِ راستین جمهور اسلامی ایران همزمان با سالروز میلاد امام‌الرئوف، در راه خدمت به میهن در نقاط محروم کشور، به ملکوت اعلی پیوست.

ضایعه‌ی اسفناکِ شهادت مظلومانه‌ی سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهوری محترم و مردمی کشورمان، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه گرانقدر تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب (دام عزه) و هم وطنان عزیز تسلیت عرض می‌نمائیم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده به معراج، همنشینی با سیدالشهداء(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

بدون تردید با استعانت از خداوند متعال و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، به تأسی از روحیه جهادی سیدالشهدای خدمت، طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، خللی در امور کشور پیش نخواهد آمد و مسئولان نظام، راه خادمیِ بی‌منت شهدای عرصه خدمت را ادامه خواهند داد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today