پایان همکاری فرماندار و 8 مدیر استان به دلیل بازنشستگی
ايلنا
بروزرسانی
ايلنا/ عبدالمحمد زاهدي در گفتوگويي اظهار داشت: با توجه به اجراي قانون منع به کارگيري بازنشستگان در استان قزوين، 8 نفر از مئديران کل استان به کار خويش پايان خواهند داد.
وي افزود: فرماندار قزوين جزو اولين افرادي است که مشمول قانون منع به کارگيري بازنشستگان است و امروز از سمت خود خداحافظي ميکند.
زاهدي در خصوص شهردار شهرستان الوند گفت: نامهاي از سوي ديوان عدالت اداري به استان قزوين ارسال شد که در آن موضوع کناره گيري وي لغو شده است.
مقام ارشد اجرايي استان يادآور شد: تمهيدات لازم به منظور اعطاي پست سرپرستي به مناصبي که مسئولان آن کناره گيري ميکنند، پيش بيني شده است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قزوين را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قزوين در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAERfLUt3xd_hCjJ9bw
آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today
آخرين خبر قزوين در سروش :
http://sapp.ir/Qazvin.online
آخرين خبر قزوين در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/156172288C0d51a863e9