فارس/ سرهنگ جهان ديماز اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق، موضوع بصورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي کلانتري ۱۱ دهدشت قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با اقدامات فني و تخصصي فردي را که قصد فروش مقداري سيم برق داشت دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.
ديماز افزود: متهم در بازجويي ها به ۱۵ فقره سرقت سيم برق اعتراف کرد.
وي گفت: در اين راستا ۴ نفر مالخر شناسايي و دستگير و در بازرسي از منازل آنها ۷۰ کيلو سيم برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پايان از شهروندان درخواست کرد: براي پيشگيري از سرقت، اماکن خصوصي و خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني مجهز نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوکي موضوع را با تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کهگيلويه و بويراحمد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEHe2Udy6NymWhYoJA
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj.today
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در سروش :
http://sapp.ir/yasuj.online
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/158924800C1f20897277