برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

700 واحد صنفی در کرمانشاه فروش فوق‌العاده نوروزی برگزار می‌کنند

منبع
مهر
بروزرسانی
 700 واحد صنفی در کرمانشاه فروش فوق‌العاده نوروزی برگزار می‌کنند
مهر/ معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اعلام آمادگي ۷۰۰ واحد صنفي براي برگزاري فروش فوق‌العاده ويژه نوروز در اين استان خبر داد.
علي اسماعيلي اظهار داشت: در سطح استان کرمانشاه ۷۰۰ واحد صنفي براي عرضه محصولات به صورت فروش فوق‌العاده در ايام منتهي به پايان سال اعلام آمادگي کرده‌اند.
وي با بيان اينکه اين واحدها بيشتر شامل مراکز فروش آجيل و خشکبار، کيف و کفش و پوشاک هستند، افزود: تخفيف‌هاي در نظر گرفته شده در اين واحدهاي صنفي بين پنج تا ۱۵ درصد است.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بيان اينکه اين مراکز با نصب بنر مشخص خواهند شد گفت: واحدهاي صنفي برگزاري فروش فوق‌العاده مجوزهاي مربوطه را از اتحاديه خود اخذ کرده‌اند همچنين اطلاع رساني راجع به آدرس اين واحدها از سوي اتحاديه‌هاي مربوطه و ادارات صنعت و معدن شهرستان انجام خواهد شد.
وي از وجود ۶۵ هزار واحد صنفي در سطح استان خبر داد و افزود: از ۷۰۰ واحد صنفي برگزار کننده فروش فوق‌العاده ۱۵۰ واحد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
اسماعيلي همچنين از آغاز به کار نمايشگاه بهاره از امروز خبر داد و بيان داشت: اين نمايشگاه با ۲۲۰ غرفه تا بيست و پنجم اسفند ادامه دارد و اقلام مورد نياز مردم در شب عيد شامل پوشاک، کيف و کفش، آجيل، خشکبار و شيريني براي تنظيم بازار با قيمت مناسب عرضه مي‌شود.
وي با بيان اينکه قيمت گذاري ها در نمايشگاه بهاره زير نرخ بازار انجام شده افزود: مردم با مراجعه به اين نمايشگاه مي‌توانند اقلام مورد نياز خود را تهيه کنند.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از نظارت واحد بازرسي و نظارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب تشکيل گشتهاي مشترک با تعزيرات حکومتي بر محصولات عرضه شده خبر داد.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره