logo

کرمانشاه مرکزیت "پینگ پنگ" غرب کشور شد/لیگ پارک‌ها را راه اندازی می‌کنیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کرمانشاه مرکزیت "پینگ پنگ" غرب کشور شد/لیگ پارک‌ها را راه اندازی می‌کنیم
ايسنا/ رئيس هيات پينگ پنگ استان کرمانشاه گفت: بنا به تصميم فدراسيون پينگ پنگ، کرمانشاه از ابتداي سال 98 مرکزيت اين رشته در غرب کشور خواهد بود. 
شهنام اردلان در نشستي خبري، پينگ پنگ را از جمله رشته هاي ريشه دار در کرمانشاه خواند و اظهار کرد: تا چند دهه پيش ورزشکاران به نامي در رشته پينگ پنگ استان داشتيم و بيشتر ملي پوشان اين رشته از کرمانشاه بودند، اما متاسفانه طي سالهاي 70 تا 92 پينگ پنگ کرمانشاه در رکود کامل قرار گرفت. 
وي افزود: از سال 92 با استعداديابي که براي رشته پينگ پنگ در استان انجام شد، احياء مجدد اين رشته را شاهد بوديم و امروز خوشبختانه در شرايطي قرار داريم که در اکثر رده هاي پايه پينگ پنگ جزو استان هاي مطرح هستيم. 
رئيس هيات پينگ پنگ استان بابيان اينکه سال 97 حدود 56 مسابقه اين رشته در استان برگزار شد، گفت: در بخش اعزام ورزشکار به مسابقات نيز در همه رده هاي سني عملکرد خوبي داشتيم. 
وي از تلاش براي توسعه و همگاني کردن اين رشته در سالجاري ياد کرد و افزود: امسال علاوه بر برنامه هايي که براي توسعه پينگ پنگ در سطح مدارس داشتيم، برخي از مسابقات را نيز به منظور جذب بيشتر مردم به اين رشته در پارک هاي لاله، شرقي و معلم کرمانشاه برگزار کرديم. البته با شهرداري و شوراي شهر هم به منظور توسعه زير ساخت هاي اين رشته در پارک ها رايزني هايي داشتيم. 
اردلان افزود: همچنين برنامه داريم تا ليگ پارک ها را در کرمانشاه طي امسال راه اندازي کنيم. 
وي در ادامه به انجام استعداديابي هاي اين رشته در سطح مهدکودک ها و مدارس کرمانشاه در سال 97 اشاره کرد و گفت: يکي از تاکيدات ما براي سال آينده تقويت رده هاي پايه پينگ پنگ استان است. 
رئيس هيات پينگ پنگ کرمانشاه با بيان اينکه درحال حاضر اين رشته در تمامي شهرستان هاي استان راه اندازي شده، عنوان کرد: براي سال 98 هم در نظر داريم تا تجهيزات تمامي سالن هاي ورزشي اين رشته را در شهرستان هاي استان بروز رساني کنيم. همچنين سالن جديد پينگ پنگ کرمانشاه را در ورزشگاه 15 خرداد افتتاح خواهيم کرد. 
وي اضافه کرد: بنا به تصميم فدراسيون و به واسطه عملکرد خوب پينگ پنگ استان، کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور در رشته پينگ پنگ انتخاب شده، به گونه اي که تمام برنامه هاي اين رشته همچون استعداديابي و انجام مسابقات در کرمانشاه انجام مي گيرد. 
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره