برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

"آزادی" را به یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی ایران تبدیل می‌کنیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
"آزادی" را به یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی ایران تبدیل می‌کنیم
ايسنا/ مديرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به اقداماتي که درمجموعه ورزشي آزادي کرمانشاه درحال انجام است، اين مجموعه به يکي از بهترين مجموعه‌هاي ورزشي ايران تبديل مي‌شود. 
صابر رحيمي در مجمع انتخابات هيات ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان کرمانشاه که امروز(27 فروردين) برگزارشد، بابيان اينکه ورزش کرمانشاه درسال گذشته روزهاي خوبي را پشت سرگذاشت، اظهارکرد: در اين سال در دو بُعد مهم قهرماني و جوانمردي افتخاراتي براي ورزش کرمانشاه به دست آمد. 
وي افزود: ورزشکاران ما سال گذشته توانستند 16 مدال جهاني، 24 مدال بين المللي، 16 مدال آسيايي و 468 مدال کشوري را کسب کنند که دستاوردي بزرگ براي ورزش اين استان محسوب مي‌شود. 
مديرکل ورزش و جوانان استان به برگزاري مسابقات المپيک آسيايي جاکارتا در سال گذشته و کسب 10 مدال توسط ورزشکاران کرمانشاهي از اين رقابت‌ها هم اشاره‌اي کرد و گفت: پيش از اعزام ورزشکارانمان به اين مسابقات مراسم بدرقه و زمان بازگشت نيز مراسم استقبال شايسته‌اي را براي آنها برگزار کرديم و براي اولين بار تنها به فاصله 10 روز پس از بازگشت اين ورزشکاران، پاداش آنها را پرداخت کرديم. 
وي همچنين بابيان اينکه در سال گذشته مجموع اعتبارات عمراني اين اداره کل افزايش چشمگيري داشت، عنوان کرد: از محل اين اعتبارات کارهاي زيرساختي خوبي را درحوزه ورزش استان شروع کرديم که از جمله آن بهسازي مجموعه ورزشي آزادي است. 
رحيمي تصريح کرد حدود دو ميليارد تومان براي بازسازي دو زمين چمن اين مجموعه اختصاص داديم تا پس از 25 سال اين زمين‌ها بازسازي شوند. 
وي تاکيد کرد: با اقداماتي که در مجموعه ورزشي آزادي شروع کرده‌ايم، در تلاشيم تا اين مجموعه را به يکي از بهترين مجموعه‌هاي ورزشي ايران تبديل کنيم. 
مديرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در ادامه برلزوم ايجاد همدلي و همکاري در جامعه ورزشکاران جانبازان و معلولين استان تاکيد کرد و خطاب به رئيس فدارسيون جانبازان و معلولين، گفت: ورزش استان کرمانشاه در سالهاي اخير به ويژه سال گذشته ميزباني مسابقات و رويدادهاي مهم ورزشي را برعهده داشته و تجربيات خوبي نيز در اين زمينه کسب کرده، لذا اين آمادگي را داريم که ميزبان رويدادهاي جهاني و آسيايي رشته‌هاي مختلف ورزش جانبازان و معلولين باشيم، بدون آنکه نگراني بابت تامين اعتبار مورد نياز آن وجود داشته باشد. 
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره