تدبير/ فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: اقدام به موقع پليس مانع خودکشي يک دختر جوان در اين شهرستان شد.
سرهنگ دلاور القاصي مهر بيان کرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اقدام خودکشي در "پل حر" شهرستان شيراز، بلافاصله مأموران کلانتري "11 زند" به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: مأموران کلانتري "11 زند" شهرستان شيراز با حضور در محل متوجه شدند دختري 26 ساله کر و لال با ريختن بنزين بر روي خود قصد خود سوزي و سپس سقوط از روي پل به داخل خيابان را دارد.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه مأموران در يک اقدام سريع وي را دعوت به آرامش و فندک را از دست آن گرفتند، تصريح کرد: شهروندان از عکس العمل و حضور به موقع پليس که مانع از خودکشي دختر جوان شد، قدرداني کردند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online
آخرين خبر فارس در سروش :
http://sapp.ir/Fars.Online
آخرين خبر فارس در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/154992640C628a247913