برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پایان کار بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پایان کار بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال
ايسنا/ تيم بعثت کرمانشاه باکسب 27 امتياز و قرار گرفتن در رده دهم جدول به کار خود در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال کشور پايان داد. 
کيومرث لرستاني سرپرست تيم فوتبال بعثت با اشاره به اتمام رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ دسته دوم فوتبال، اظهار کرد: در هفته پاياني رقابت‌هاي اين ليگ – هفته بيست و ششم – قرار بود تيم بعثت کرمانشاه برابر استقلال رامشير به ميدان برود که از حضور در اين رقابت انصراف داديم. 
وي افزود: باتوجه به اينکه نتيجه ديدار پاياني تاثيري در جايگاه تيم بعثت در جدول نداشت و به منظور صرفه جويي بيشتر در هزينه‌هاي جاري، از حضور در اين ديدار که بايد در رامشير برگزار مي‌شد، منصرف شديم. 
سرپرست تيم فوتبال بعثت کرمانشاه در ادامه به تشريح وضعيت تيمش در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم کشور پرداخت و تصريح کرد: تيم فوتبال بعثت به عنوان تنها نماينده استان کرمانشاه در قوتبال ايران امسال نيز مانند سالهاي گذشته در رقابتهاي ليگ دسته دوم حضور داشت و در شروع مسابقات ليگ با نمايش‌هاي بسيار خوبي که از خود نشان داد به عنوان يک مدعي شناخته شد. 
وي افزود: متاسفانه در ادامه اين رقابت‌ها برخي مشکلات همانند تغيير سرمربي و عدم حمايت مسئولين باعث افت شديد تيم شد، به گونه اي که در بازي‌هاي انتهايي از بين رفتن روحيه بازيکنانمان شکست‌هاي پي درپي را براي تيم بعثت رقم زد. 
لرستاني يادآورشد: با پايان يافتن مسابقات ليگ نشستي با مسئولان باشگاه خواهيم داشت تا درخصوص برنامه‌هاي پيش رو و اقداماتي که بايد براي تيم انجام دهيم، برنامه ريزي کنيم. 
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره