برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

30 درصد کلاس‌های درس کرمانشاه در مسیر "هوشمندسازی" قرار گرفته‌ است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
30 درصد کلاس‌های درس کرمانشاه در مسیر "هوشمندسازی" قرار گرفته‌ است
ايسنا/ به گفته معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکنون 30 درصد کلاس هاي درس استان در مسير هوشمندسازي قرار گرفته است.
ماشاالله پروين با بيان اينکه تاکنون 1521 مدرسه در استان کرمانشاه در مسير هوشمندسازي قرار گرفته، اظهار کرد: از اين تعداد 1017 مدرسه آن در مناطق شهري استان کرمانشاه هستند که اين تعداد بيش از 86 درصد مدارس شهري استان را شامل مي شوند.
وي تعداد مدارس روستايي قرار گرفته در مسير هوشمند سازي را نيز 504 مدرسه اعلام کرد و افزود: اين مدارس 22 درصد مدارس روستايي استان را شامل مي شوند.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بيان اينکه تاکنون 3749 کلاس درس استان در مناطق شهري در مسير هوشمند سازي قرار گرفتهد، گفت: اين کلاس هاي درس 38 درصد کلاس هاي درس شهري را شامل مي شوند.
وي تعداد کلاس هاي درس قرار گرفته در مسير هوشمند سازي در نقاط روستايي استان را هم 642 کلاس درس اعلام کرد و افزود: 13 درصد کلاس هاي درس مناطق روستايي استان کرمانشاه در مسير هوشمند سازي قرار گرفته اند.
پروين اضافه کرد: در مجموع تاکنون 4391 کلاس درس استان کرمانشاه در مسير هوشمند سازي قرار گرفته که معادل 30 درصد کلاس‌هاي درس استان است.
وي با اشاره به اينکه در کلاس هاي درسي که در مسير هوشمند سازي قرار گرفته مطالب درسي با تجهيزات به روز به دانش آموزان آموزش داده مي‌شود، افزود: افزايش تعداد مدارس و کلاس هاي درس هوشمند استان را در برنامه داريم.
پروين در ادامه با بيان اينکه امسال و در شوراي آموزش و پرورش استان مبلغ چهار ميليارد تومان براي هزينه در حوزه هوشمندسازي مدارس مصوب شده، گفت: قرار شده بخشي از اين اعتبارات از سوي استانداري و مابقي آن از سوي آموزش و پرورش تامين شود.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره