صدا و سيما/فرمانده نيروي انتظامي شهرستان حاجي آباد گفت: دامهاي قاچاق از ۱۰ دستگاه خودرو سواري کشف شد و ۱۰ متهم دستگير و به اداره تعزيرات معرفي شدند.
سرهنگ محمود حافظي افزود: ارزش دامهاي قاچاق 300ميليون تومان برآورده شده است.
متهمان از استانهاي همجوار درحال انتقال دام به بندرعباس بودند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today
آخرين خبر هرمزگان در سروش :
http://sapp.ir/Hormozgan.Online
آخرين خبر هرمزگان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/159907840C378e037121