ايرنا/ شهردار بيرجند گفت: سامانه ۱۳۷ به منظور پيگيري ويژه درخواست هاي مردمي امسال در شهرداري بيرجند راه اندازي شده است.
محمدعلي جاويد افزود: با توجه به تاکيد بر حل مشکلات خرد مناطق دوگانه شهر بيرجند با محوريت درخواست هاي مردمي ۱۳۷، يک کارشناس براي اين حوزه استقرار يافته که پيگير انجام درخواست هاي شهروندان از حوزه هاي مربوط است.
وي گفت: انجام درخواست هاي خرد شهروندان که بيشتر آنها بسيار هم راحت بوده اما از چشم ما مغفول مانده است با کمترين هزينه و حتي بدون هزينه و فقط با مديريت منابع و امکانات موجود امکان پذير است که ما در پي تحقق اين مهم هستيم.
شهردار بيرجند گفت: سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزي پل ارتباطي دو سويه ميان شهروندان با شهرداري است که به خوبي اين نقش را ايفا مي کند و ما نيز با استفاده از اين پل ارتباطي، با هزينه اي کم مي توانيم رضايتمندي بزرگي براي شهروندان به ارمغان آوريم.
وي بر اعلام به موقع نتيجه درخواست هاي مردمي به شهروندان تاکيد و اضافه کرد: جواب مثبت يا منفي درخواست شهروند بايد در اسرع وقت اعلام شود تا مردم بدانند ما پيگير درخواست هاي آنها هستيم و دليل انجام يا انجام نشدن درخواست هم بايد اعلام شود.
جاويد با اشاره به اينکه درج پيام هاي شهروندان اعم از انتقادات و پيشنهادات در ستون پيام روزنامه هاي محلي از ديگر راههاي ارتباطي شهروندان با شهرداري است گفت: رسيدگي به نظرات مردمي که در روزنامه هاي محلي چاپ مي شوند نيز به صورت روزانه در دستور کار مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري قرار دارد که پس از اخذ جوابيه از واحدهاي مربوط در همان نشريه نيز منعکس مي شود
بازار