ایرنا/ شهردار بیرجند گفت: سامانه ۱۳۷ به منظور پیگیری ویژه درخواست های مردمی امسال در شهرداری بیرجند راه اندازی شده است.
محمدعلی جاوید افزود: با توجه به تاکید بر حل مشکلات خرد مناطق دوگانه شهر بیرجند با محوریت درخواست های مردمی ۱۳۷، یک کارشناس برای این حوزه استقرار یافته که پیگیر انجام درخواست های شهروندان از حوزه های مربوط است.
وی گفت: انجام درخواست های خرد شهروندان که بیشتر آنها بسیار هم راحت بوده اما از چشم ما مغفول مانده است با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه و فقط با مدیریت منابع و امکانات موجود امکان پذیر است که ما در پی تحقق این مهم هستیم.
شهردار بیرجند گفت: سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی پل ارتباطی دو سویه میان شهروندان با شهرداری است که به خوبی این نقش را ایفا می کند و ما نیز با استفاده از این پل ارتباطی، با هزینه ای کم می توانیم رضایتمندی بزرگی برای شهروندان به ارمغان آوریم.
وی بر اعلام به موقع نتیجه درخواست های مردمی به شهروندان تاکید و اضافه کرد: جواب مثبت یا منفی درخواست شهروند باید در اسرع وقت اعلام شود تا مردم بدانند ما پیگیر درخواست های آنها هستیم و دلیل انجام یا انجام نشدن درخواست هم باید اعلام شود.
جاوید با اشاره به اینکه درج پیام های شهروندان اعم از انتقادات و پیشنهادات در ستون پیام روزنامه های محلی از دیگر راههای ارتباطی شهروندان با شهرداری است گفت: رسیدگی به نظرات مردمی که در روزنامه های محلی چاپ می شوند نیز به صورت روزانه در دستور کار مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قرار دارد که پس از اخذ جوابیه از واحدهای مربوط در همان نشریه نیز منعکس می شود



همراهان عزیز ، آخرین اخبار استان خراسان جنوبی را به صورت لحظه ای و فراجناحی در بسترهای زیر دنبال کنید :
آخرین خبر خراسان جنوبی در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKMM7H6Qgk9-pkB6w
آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today
آخرین خبر خراسان جنوبی در سروش :
http://eitaa.com/joinchat/159514624C135faa8fb7