باشگاه خبرنگاران/سامان قاسمي فرمانده يگان حفاظت محيط زيست شهر ستان بندرلنگه گفت: ۳ شکارچي متخلف در اين شهرستان دستگير شدند.
وي افزود: يک قبضه اسلحه گلوله زني برنو، لاشه دو راس بز وحشي و ساير ادوات شکاراز متخلفان کشف و ضبط شد.
قاسمي فرمانده يگان حفاظت محيط زيست شهر ستان بندرلنگه گفت: پرونده متخلفان در حال گذراندن مراحل قانوني خود است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today
آخرين خبر هرمزگان در سروش :
http://sapp.ir/Hormozgan.Online
آخرين خبر هرمزگان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/159907840C378e037121