کشف بیش از ۳۱۳ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باشگاه خبرنگاران/۳۱۳ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک در محورهاي مواصلاتي استان چهارمحال و بختياري کشف و ضبط شد.
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در پي کسب خبري مبني بر قصد قاچاقچيان براي انتقال مواد مخدر از استانهاي جنوبي به مرکز کشور، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي افزود: در عمليات ايست و بازرسي در محور شهرکرد به کيار، مأموران پليس به يک دستگاه سواري پژو مشکوک شدند.
غلامزاده اضافه کرد: به دنبال بي اعتبايي راننده اين خودرو به دستور مکرر ايست پليس مبارزه با مواد مخدر، مأموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح و هدف قرار دادن لاستيک خودرو، آن را متوقف کردند.
وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ۳۱۳ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک کشف و ضبط شد.
به گفته غلامزاده؛ در اين رابطه سه نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در سروش :
http://sapp.ir/Shahrekordonline
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/161349632Cb884c715e3