برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اجرای مرحله سوم پرداخت به مالباختگان پرونده "گلیم و گبه"

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اجرای مرحله سوم پرداخت به مالباختگان پرونده "گلیم و گبه"
ايسنا/ دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از واريز هشت ميليارد و 900 ميليون تومان به حساب تعدادي از مالباختگان پرونده گليم و گبه کرمانشاهان خبرداد.
محمدحسين صادقي با اعلام اين خبر اظهارکرد: در آستانه هفته قوه قضائيه سومين مرحله پرداخت طلب مالباختگان پرونده موسوم به گليم و گبه کرمانشاهان، امروز(28 خرداد) به حساب مالباختگان نزد بانک ملي واريز شد.
وي تصريح کرد: در اين مرحله هشت ميليارد و 900 ميليون تومان به حساب 1973 مالباخته واريز شد.
دادستان عمومي و انقلاب کرمانشاه بابيان اينکه پراختي هاي امروز(سه شنبه) باعث تسويه تعدادي ديگر از مالباختگان شد، خاطرنشان کرد: طي سه مرحله پرداختي که تاکنون داشته ايم، جمعا 9126 نفر تسويه شده اند و مابقي پرداختي ها نيز بزودي انجام خواهد گرفت.
وي ميزان کل پرداختي ها طي سه مرحله گذشته را بيش از 80 ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: درحال حاضر بخشي از طلب 2576 نفر از مالباختگان باقي مانده که البته اين افراد در مرحله اول 39 درصد از سپرده خود را گرفته اند، اما دستگاه قضايي استان با جديدت و اولويت درتلاش است تا اين افراد را نيز تعيين تکليف کند.
صادقي در پايان عنوان کرد: مالباختگاني که طلب آنها باقي مانده براي پيگيري طلبشان لازم نيست مراجعه حضوري به دادسرا داشته باشند و تمام اطلاعات جديد را از طريق رسانه هاي عمومي اعلام خواهيم کرد.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره