برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت نام ۱.۳ میلیون کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند

منبع
مهر
بروزرسانی
ثبت نام ۱.۳ میلیون کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند
مهر/ مديرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از ثبت نام يک ميليون و ۳۴۰ هزار کرمانشاهي براي کارت ملي هوشمند خبر داد که ۸۴ درصد جمعيت مشمول استان را شامل مي شوند.
صادق خدادادي از مراجعه ۸۴ درصد جمعيت مشمول دريافت کارت ملي استان کرمانشاه به مراکز پستي و دفاتر پيشخوان براي دريافت ملي هوشمند خبر داد.
وي افزود: اين ميزان حدود يک ميليون و ۳۴۰ هزار نفر از جمعيت مشمول استان است و انتظار داريم حدود ۱۶ درصد باقي مانده هر چه سريع‌تر به دفاتر پيشخوان تعيين شده در استان، براي اين موضوع مراجعه کنند.
مديرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از وجود ۵۴ دفتر پيشخوان و پستي در استان به اين منظور خبرداد و گفت: اين دفاتر آمادگي دارند که درخواست‌هاي مراجعه کنندگان را ثبت کنند.
وي با اشاره به اتمام مهلت استفاده از کارت‌هاي ماي کاغذي تاکيد کرد: از اول خرداد ۹۸ مهلت استفاده از کارت‌هاي ملي کاغذي به پايان رسيده و مقرر شده که از اين تاريخ تمام اقدامات اداري براساس کارت‌هاي ملي هوشمند انجام شود.
خدادادادي در خصوص وضعيت کساني که براي کارت ملي هوشمند ثبت نام کرده‌اند اما هنوز کارت را دريافت نکرده‌اند، افزود: اين افراد مي‌توانند با ارائه رسيد ثبت نام به همراه شناسنامه کار اداري خود را انجام دهند.
مديرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در خصوص تکليف کساني که ثبت نام کرده اما رسيد خود را گم کرده‌اند، نيز گفت: اين افراد مي‌توانند به دفاتري که در آنجا ثبت نام کرده‌اند مراجعه کرده و بدون هيچ‌گونه اخذ وجهي رسيد المثني را تحويل بگيرند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره